דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנעולן ופריצת מנעולים מקצועית 

מאת    [ 02/11/2010 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 1698 פעמים ]

 

סביר להניח שכל אחד מאיתנו נזקק בעבר לשירותי מנעולנות כלשהם: שכפול מפתחות, התקנת מנעולים, החלפת צילינדרים ועוד. אולם אם יש שירות שגם האנשים המסודרים והאחראיים ביותר יזדקקו לו לפחות פעם אחת במהלך חייהם הוא שירותי פריצת מנעולים .

בין אם אנו זקוקים לשירותי פריצת מנעולים עבור דלת הבית, דלת הרכב, דלת העסק או הכספת, בדרך כלל מדובר במקרה חירום: ננעלתם מחוץ לרכב ואתם מאחרים לפגישה, הילדים ננעלו לבדם בבית והמפתח נשבר בתוך המנעול, חזרתם מבילוי לילי וגילתם שהמפתח היחיד שברשותכם אבד. במצבי חירום שכאלו אין לנו זמן ויכולת לבצע בחירה מושכלת, שקולה ורציונאלית של מנעולן אשר יבוא לפרוץ את המנעול שלנו. לכן, לא מעט אנשים נפלו קורבן למנעולנים לא מקצועיים או לא ישרים, אשר גרמו להם יותר נזק מתועלת. במאמר הבא תמצאו כמה טיפים חשובים לבחירת מנעולן, בשביל הפעם הבאה שבה תזדקקו לשירותי פריצת מנעולים.

פריצת מנעולים - רק על ידי מנעולן מקצועי ואמין

כידוע, פריצת מנעולים היא עבירה פלילית מיסודה, כאשר היא אינה מתבצעת על ידי בעל הנכס או באישורו. לכן, כל איש מקצוע שרוצה לעסוק בפריצת מנעולים חייב להציג תעודת יושר ממשטרת ישראל בבואו להירשם לקורס מנעולן. זהו תנאי סף מחייב שנועד למנוע מעבריינים למיניהם לרכוש ידע מעשי ותיאורטי שיסייע להם בביצוע עבירות פליליות.

כדי להיות בטוחים שאיש המקצוע שהזמנתם לצורך פריצת מנעולים הוא אדם ישר ואמין ולא נוכל במסווה, בקשו לראות את תעודת המנעולן שלו. תעודה זו לא רק שמבטיחה לכם שהוא עבר את ההכשרה המקצועית הדרושה לצורך פריצת מנעולים. תעודה זו גם מהווה ערובה טובה יחסית ליושרו ולאמינותו של המנעולן, ולכך שהוא לא ינצל לרעה את האמון המוחלט שאתם נותנים בו.

פריצת מנעולים - מקצועיות היא שם המשחק

עוד פרמטר חשוב בבחירת מנעולן לצורך פריצת מנעולים היא מידת מקצועיותו של המנעולן. מקצועיות משמעותה היכרות עם כל סוגי המנעולים ומנגנוני הנעילה והיכולת לבצע פריצת מנעולים לכל סוגי הדלתות: דלתות פלדלת, דלתות עץ, דלתות הזזה, דלתות של רכב וכדומה.  מקצועיות משמעותה גם מהירות, דהיינו, היכולת להתמודד עם כל אתגר ולבצע פריצת מנעולים תוך פרק זמן קצר יחסית.

אך מעל לכל, מקצועיות משמעותה לבצע פריצת מנעולים תוך מינימום נזק לסביבת המנעול. אין כל טעם בהזמנת מנעולן שיצליח לפרוץ את דלת ביתכם, אך תוך כדי עבודתו יגרום לנזק כבד לדלת, למשקופים ולקירות. עלות תיקונם של נזקים אלו יכולה להיות יקרה בעשרות אחוזים מעלות עבודת הפריצה. לכן יש להקפיד לבחור במנעולן בעל ניסיון רב שנים, המבטיח לכם רמת מקצועיות גבוהה במיוחד.

פריצת מנעולים - זמינות ומהירות הגעה

פרמטר נוסף וחשוב לא פחות בבחירת מנעולן לצורך פריצת מנעולים הוא זמינותו ומהירות הגעתו. כאמור, רבים מהמקרים בהם תזדקקו לפריצת מנעולים יהיו מקרי חירום בהם כל דקה חשובה. לכן תרצו להיעזר בשירותיו של מנעולן אשר יוכל להגיע אליכם במהירות האפשרית. הדרך להבטיח זאת במידת האפשר היא באמצעות פנייה למנעולן אשר עובד במסגרת הגבולות הגיאוגרפיים של עירכם או בסמוך אליה, וכן שהוא זמין לקריאה 24 שעות ביממה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב